Pogosta vprašanja (FAQ)

Naročanje

Na naši strani je naročanje enostavno in varno.

  • Poišči izdelke, ki jih želiš kupiti
  • Izberi količino/ustrezno velikost/okus in klikni „ v košarico“
  • Ko si pripravljen, da zaključiš svoje naročilo, klikni na košarico (desno zgoraj je ikona)
  • Izberi opcijo „na blagajno“
  • Na tem koraku si lahko ustvariš račun ali pa izbereš opcijo brez registracije
    • Z registracijo računa boš lahko nakupoval hitreje, spremljal status svojega naročila, ter imel pregled nad zgodovino naročil.
  • Izberi podrobnosti dostave, vpiši naslov, na katerega želiš dostavo paketa
  • Način plačila – imaš 5 možnosti:
    • Plačilo s kartico
    • Plačilo po povzetju – z gotovino ali s kartico
    • Bančna transakcija
    • PayPal
    • PayCek - Plačilo s kriptovaluto
  • Za različne akcije imamo različne kode, s katerimi prejmeš različne popuste. Preveri naše e-novičke ali pa našo Facebook stran.
  • Potrdiš naročilo
  • Uporabniška podpora ti bo po telefonu znala svetovati in priporočati.
  • Za naročilo po telefonu nas lahko kontaktiraš vsak delovnik, od 9.00 do 17.00, na telefonsko številko 068 671 428.
  • Po elektronski pošti nas lahko kontaktiraš na shop@polleosport.si
  • Na Facebooku nam lahko pošlješ sporočilo, na voljo smo tako za svetovanje, kot za oddajo naročila.

Ustvariti si račun je zelo enostavno. To lahko narediš še preden se odločiš za nakup ali pa pred potrditvijo naročila. V desnem zgornjem kotu, tik nad košarico, klikneš na ikono „oris osebe“ (https://polleosport.si/prijava) in ustvariš nov račun ali pa ti bo ustvaritev računa ponudil sam postopek oddaje naročila.

Zelo nam je žal, da imaš probleme z našo promocijsko kodo. V nadaljevanju preveri, kaj storiti:

  • Koda: preveri, če je koda pravilno vnesena.
  • Veljavnost kode: mogoče koda ni več veljavna, preveri datum veljavnosti.
  • Koda ne velja na že znižane izdelke in izdelke v akciji.

Velikost in barvo izdelka najdeš na spletni strani trgovine zraven posameznega izdelka. Klikni na barvo ali velikost, da preveriš razpoložljivost.

V primeru, če si že zaključil svoje naročilo in bi želel še kaj dodati/spremeniti/preklicati nas o tem obvesti na Facebooku, po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Promocijske kode se skrivajo v naših e-novičkah, na naši Facebook strani in pri naših ambasadorjih.

Na žalost ne. Na en nakup lahko uporabiš eno kodo.

Moj račun

Preprosto klikni na spletni strani tvojega računa „pozabil sem geslo“ in sistem te bo vodil skoz celoten postopek.

Če želiš spremeniti svoje podatke, samo klikni na ikono, ki te bo usmerila na tvoj račun, kjer lahko spremeniš podatke.

Lahko. To spremeniš na enem izmed korakov v postopku oddaje naročila. V primeru, da si naročilo že zaključil, pa nas o spremembi obvestiš po elektronski pošti, Facebooku ali po telefonu.

Plačilo

Na naši spletni strani je možno plačati

  • S kreditno kartico (American Express, Maestro, Diners, MasterCard, Visa ali Visa Electron)
  • Plačilo po povzetju - z gotovino ali s kartico
  • Bančna transakcija
  • Paypal
  • Plačilo na obroke (velja za Diners in Leanpay)
  • PayCek - Plačilo s kriptovaluto

Cene

Vse cene so v eur (€).

Izdelki

Načeloma so vsi izdelki na zalogi, če se pa slučajno zgodi, da so zaloge pošle pa vas sistem opozori na to.

Slike so simbolične zato se zna zgoditi, da pride do različnih odstopanj.

Dostava

Cena dostave je 3.99€. Pri nakupu nad 39.99€ pa imaš vedno brezplačno dostavo.

V kolikor imamo vse izdelke na zalogi na centralnem skladišču, ter oddaš naročilo do 13. ure, bo paketek pri tebi že naslednji delovni dan. V nasprotnem primeru je rok dostave je od 2 do 3 delovne dni.

Dostavna služba te kontaktira in se dogovoriš za mesto in uro dostave.

Če v primeru kreiranja naročila izberete "Prednostno naročilo", to pomeni naslednje:

  • Zagotavljamo prednostno obdelavo naročila in odpremo še isti ali najkasneje naslednji delovni dan po prejemu naročila

  • Če ste izbrali prevzem v poslovalnici, vam zagotavljamo, da bo naročilo pripravljeno za prevzem še isti ali prvi naslednji delovni dan.

  • Možnost izbire prednostne obdelave naročila velja samo za artikle, ki so na zalogi

  • Naročilo z oznako "prednostno" je obdelano v našem skladišču v naslednjih 1-2 urah, pred "običajnimi" naročili

  • Možno je tudi plačilo na račun (po ponudbi/predračunu), ki ga prejmete na svoj elektronski naslov po zaključku naročila. Po prejemu plačila gre naročilo v nadaljnjo obdelavo po prioriteti. Pri tem načinu plačila pa se lahko proces obdelave in dostave podaljša za 1-2 delovna dneva, odvisno na to, ko prejmemo plačilo na naš račun.

  • Po oddaji naročila, sprememba načina plačila in dostave ni več možna.

  • V primeru izbire prednostne obdelave naročila se strošek dostave poveča za 3,99 €

  • Prednostno naročilo ne zagotavlja dostave na želeni datum/dan. Naročilo bomo prednostno obdelali in v najkrajšem možnem času dostavili z izbrano dostavno službo

Vračila in reklamacije

  1. Potrebno je imeti originalni račun.

  2. Originalna embalaža ne sme biti poškodovana.

  3. Prehrambeni izdelki ne smejo biti odprti ali uporabljeni. Embalaža, etikete in pripadajoče deklaracije morajo biti pravilne in nepoškodovane.

  4. Oblačila in obutev morajo biti čista, nenošena in neoprana ter imeti vse pripadajoče originalne deklaracije. Menjava nogavic in spodnjega perila zaradi higienskih razlogov ni možna.

  5. Pametne ure in elektronske naprave ne smejo biti rabljene, imeti morajo nepoškodovano embalažo, vsebovati morajo vse, kar je priloženo napravi in ​​imeti vse pripadajoče deklaracije.

  6. Fitnes oprema mora biti nerabljena, imeti mora nepoškodovano embalažo in imeti vse pripadajoče deklaracije.

Vračila ali reklamacije ne moremo odobriti v kolikor je:

  1. artikel vidno uporabljen, odprt ali opran (oblačila in obutev)

  2. artikel vidno poškodovan in ne gre za tovarniško napako, ampak je do poškodbe prišlo zaradi nepazljivosti stranke, dolgotrajne obrabe ali napačnega načina vzdrževanja.

Kupec vrača artikel(e) v naše centralno skladišče na lastne stroške.

Vsi kupci imajo možnost, da po prejemu obvestila o odobrenem vračilu vrnejo artikel(e) v najbližjo poslovalnico Polleo Sport. Zaposleni v poslovalnici bodo potem vračilo namesto vas poslal v skladišče.

Za oddajo zahtevka za vračilo pošiljke sledi korakom v aplikaciji (https://polleosport.si/vracila).

Vnesi številko naročila in poštno številko in/ali elektronski naslov iz naročila, preveri svoje osebne podatke, izberi način vračila izdelkov in način vračila sredstev.Tvoj zahtevek bomo preverili in nato sprejeli/zavrnili.

Takoj, ko pregledamo tvoj zahtevek, ti na vpisani e-mail pošljemo potrdilo o odobritvi/zavrnitvi, ter nadaljne korake glede vrnitve artiklov v naše centralno skladišče.

Nato le sledi navodilom. :)

Vračila bodo izvedena z istim načinom plačila, kot si ga uporabil/a za prvotno plačilo, razen če smo se izrecno dogovorili drugače.

  1. PayPal - PayPal

  2. Kartica - zahtevek za vračilo je sprožen preko sistema WSPay

  3. Bančno nakazilo - plačilo na TRR račun

  4. Gotovina – plačilo na TRR račun

  5. Plačilo s kriptovalutam - plačilo na TRR račun

Rok za vračila je 14 (štirinajst) dni od dneva, ko ti je bilo izročeno celotno naročilo.

Loyalty člani imajo podaljšani rok za vračilo artiklov iz kategorije "Oblačila in obutev" na 30 (trideset) dni.

Zamenjave niso možne. Če želiš izdelek zamenjati, ga moraš vrniti in oddati novo naročilo.

Za vračilo, nadomestilo ali menjavo potrebuješ račun, ki si ga dobil/a skupaj v paketu z izdelki.

Ko prejmemo tvoje vračilo te obvestimo po elektronski pošti. Status vračila lahko kadarkoli preverite v aplikaciji tako, da v polje »Sledi statusu vračila« vnesete številko vračila.

Lepo te prosimo, da reklamacijo prijaviš preko aplikacije za vračila na povezavi: http://polleosport.si/vracila. Po prejemu tvojega zahtevka izberi ali želiš zamenjavo za nov, nepoškodovan izdelek ali vračilo kupnine.

Polleo Sport uporablja dostavno službo GLS in je zelo zadovoljno z njimi. Odločitev pa je tudi tukaj tvoja.

Zahtevek za vračilo artikla pošlji preko aplikacije (https://app.polleosport.si/vracila). Vnesi številko naročila in tvoj e-mail, da sistem prepozna tvoje naročilo. Odgovor na zahtevek boš prejel/a v dveh delovnih dneh.

V primeru, da imaš več artiklov iz več naročil, ki jih želiš vrniti, nas kontaktiraj na e-mail shop@polleosport.si in bomo uredili način, da pošlješ vse v enem paketu. :).

Lahko nas obvestiš na e-mail shop@polleosport.si, drugače bomo pa predvidevali, da si obupali, če tvojega vračila ne bomo prejeli v prihodnjih tednih, mesecih, letu... ;)

Kontakt in informacije

Kontaktiraš nas lahko na našo telefonsko številko 068 671 428, po elektronski pošti shop@polleosport.si ali pa na naši Facebook strani.

Seveda imamo pravilnik o zasebnosti, na voljo ti je na povezavi

Pogoje uporabe najdeš na naši spletni strani

NEWSLETTER

Prijavi se na naš newsletter in ne zamudi novosti, akcij in najboljših ponudb v Sloveniji!

Leo Club - Loyalty kartica

Vse pravice pridržane © Polleo Sport 2008 - 2023
Polleo sport d.o.o. | Miklošičeva cesta 16, 1000 Ljubljana, Slovenia | EMŠO: 8126232000 | DDV SI78586011 | MBS: 8126232000 | Trgovsko sodišče v Ljubljani, Slovenia