Na naši strani je naročanje enostavno in varno.
Ustvariti si račun je zelo enostavno. To lahko narediš še preden se odločiš za nakup ali pa pred potrditvijo naročila. V desnem zgornjem kotu, tik nad košarico, klikneš na ikono „oris osebe“ (https://polleosport.si/prijava) in ustvariš nov račun ali pa ti bo ustvaritev računa ponudil sam postopek oddaje naročila.
Zelo nam je žal, da imaš probleme z našo promocijsko kodo. V nadaljevanju preveri, kaj storiti:
Velikost in barvo izdelka najdeš na spletni strani trgovine zraven posameznega izdelka. Klikni na barvo ali velikost, da preveriš razpoložljivost.
V primeru, če si že zaključil svoje naročilo in bi želel še kaj dodati/spremeniti/preklicati nas o tem obvesti na Facebooku, po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Promocijske kode se skrivajo v naših e-novičkah, na naši Facebook strani in pri naših ambasadorjih.
Na žalost ne. Na en nakup lahko uporabiš eno kodo.
Preprosto klikni na spletni strani tvojega računa „pozabil sem geslo“ in sistem te bo vodil skoz celoten postopek.
Če želiš spremeniti svoje podatke, samo klikni na ikono, ki te bo usmerila na tvoj račun, kjer lahko spremeniš podatke.
Lahko. To spremeniš na enem izmed korakov v postopku oddaje naročila. V primeru, da si naročilo že zaključil, pa nas o spremembi obvestiš po elektronski pošti, Facebooku ali po telefonu.
Na naši spletni strani je možno plačati
Vse cene so v eur (€).
Načeloma so vsi izdelki na zalogi, če se pa slučajno zgodi, da so zaloge pošle pa vas sistem opozori na to.
Slike so simbolične zato se zna zgoditi, da pride do različnih odstopanj.
Cena dostave je 3.99€. Pri nakupu nad 39.99€ pa imaš vedno brezplačno dostavo.
V kolikor imamo vse izdelke na zalogi na centralnem skladišču, ter oddaš naročilo do 13. ure, bo paketek pri tebi že naslednji delovni dan. V nasprotnem primeru je rok dostave je od 2 do 3 delovne dni.
Dostavna služba te kontaktira in se dogovoriš za mesto in uro dostave.
Če v primeru kreiranja naročila izberete "Prednostno naročilo", to pomeni naslednje:
Zagotavljamo prednostno obdelavo naročila in odpremo še isti ali najkasneje naslednji delovni dan po prejemu naročila
Če ste izbrali prevzem v poslovalnici, vam zagotavljamo, da bo naročilo pripravljeno za prevzem še isti ali prvi naslednji delovni dan.
Možnost izbire prednostne obdelave naročila velja samo za artikle, ki so na zalogi
Naročilo z oznako "prednostno" je obdelano v našem skladišču v naslednjih 1-2 urah, pred "običajnimi" naročili
Možno je tudi plačilo na račun (po ponudbi/predračunu), ki ga prejmete na svoj elektronski naslov po zaključku naročila. Po prejemu plačila gre naročilo v nadaljnjo obdelavo po prioriteti. Pri tem načinu plačila pa se lahko proces obdelave in dostave podaljša za 1-2 delovna dneva, odvisno na to, ko prejmemo plačilo na naš račun.
Po oddaji naročila, sprememba načina plačila in dostave ni več možna.
V primeru izbire prednostne obdelave naročila se strošek dostave poveča za 3,99 €
Prednostno naročilo ne zagotavlja dostave na želeni datum/dan. Naročilo bomo prednostno obdelali in v najkrajšem možnem času dostavili z izbrano dostavno službo
Potrebno je imeti originalni račun.
Originalna embalaža ne sme biti poškodovana.
Prehrambeni izdelki ne smejo biti odprti ali uporabljeni. Embalaža, etikete in pripadajoče deklaracije morajo biti pravilne in nepoškodovane.
Oblačila in obutev morajo biti čista, nenošena in neoprana ter imeti vse pripadajoče originalne deklaracije. Menjava nogavic in spodnjega perila zaradi higienskih razlogov ni možna.
Pametne ure in elektronske naprave ne smejo biti rabljene, imeti morajo nepoškodovano embalažo, vsebovati morajo vse, kar je priloženo napravi in imeti vse pripadajoče deklaracije.
Fitnes oprema mora biti nerabljena, imeti mora nepoškodovano embalažo in imeti vse pripadajoče deklaracije.
Vračila ali reklamacije ne moremo odobriti v kolikor je:
artikel vidno uporabljen, odprt ali opran (oblačila in obutev)
artikel vidno poškodovan in ne gre za tovarniško napako, ampak je do poškodbe prišlo zaradi nepazljivosti stranke, dolgotrajne obrabe ali napačnega načina vzdrževanja.
Kupec vrača artikel(e) v naše centralno skladišče na lastne stroške.
Vsi kupci imajo možnost, da po prejemu obvestila o odobrenem vračilu vrnejo artikel(e) v najbližjo poslovalnico Polleo Sport. Zaposleni v poslovalnici bodo potem vračilo namesto vas poslal v skladišče.
Za oddajo zahtevka za vračilo pošiljke sledi korakom v aplikaciji (https://polleosport.si/vracila).
Vnesi številko naročila in poštno številko in/ali elektronski naslov iz naročila, preveri svoje osebne podatke, izberi način vračila izdelkov in način vračila sredstev.Tvoj zahtevek bomo preverili in nato sprejeli/zavrnili.
Takoj, ko pregledamo tvoj zahtevek, ti na vpisani e-mail pošljemo potrdilo o odobritvi/zavrnitvi, ter nadaljne korake glede vrnitve artiklov v naše centralno skladišče.
Nato le sledi navodilom. :)
Vračila bodo izvedena z istim načinom plačila, kot si ga uporabil/a za prvotno plačilo, razen če smo se izrecno dogovorili drugače.
PayPal - PayPal
Kartica - zahtevek za vračilo je sprožen preko sistema WSPay
Bančno nakazilo - plačilo na TRR račun
Gotovina – plačilo na TRR račun
Plačilo s kriptovalutam - plačilo na TRR račun
Rok za vračila je 14 (štirinajst) dni od dneva, ko ti je bilo izročeno celotno naročilo.
Loyalty člani imajo podaljšani rok za vračilo artiklov iz kategorije "Oblačila in obutev" na 30 (trideset) dni.
Menjava v poslovalnici ni možna.
Zamenjave niso možne. Če želiš izdelek zamenjati, ga moraš vrniti in oddati novo naročilo.
Za vračilo, nadomestilo ali menjavo potrebuješ račun, ki si ga dobil/a skupaj v paketu z izdelki.
Ko prejmemo tvoje vračilo te obvestimo po elektronski pošti. Status vračila lahko kadarkoli preverite v aplikaciji tako, da v polje »Sledi statusu vračila« vnesete številko vračila.
Lepo te prosimo, da reklamacijo prijaviš preko aplikacije za vračila na povezavi: http://polleosport.si/vracila. Po prejemu tvojega zahtevka izberi ali želiš zamenjavo za nov, nepoškodovan izdelek ali vračilo kupnine.
Polleo Sport uporablja dostavno službo GLS in je zelo zadovoljno z njimi. Odločitev pa je tudi tukaj tvoja.
Zahtevek za vračilo artikla pošlji preko aplikacije (https://app.polleosport.si/vracila). Vnesi številko naročila in tvoj e-mail, da sistem prepozna tvoje naročilo. Odgovor na zahtevek boš prejel/a v dveh delovnih dneh.
V tem primeru nas kontaktiraj na e-mail shop@polleosport.si.
V primeru, da imaš več artiklov iz več naročil, ki jih želiš vrniti, nas kontaktiraj na e-mail shop@polleosport.si in bomo uredili način, da pošlješ vse v enem paketu. :).
Lahko nas obvestiš na e-mail shop@polleosport.si, drugače bomo pa predvidevali, da si obupali, če tvojega vračila ne bomo prejeli v prihodnjih tednih, mesecih, letu... ;)
Kontaktiraš nas lahko na našo telefonsko številko 068 671 428, po elektronski pošti shop@polleosport.si ali pa na naši Facebook strani.
Seveda imamo pravilnik o zasebnosti, na voljo ti je na povezavi.
Pogoje uporabe najdeš na naši spletni strani.