Pogoji nakupovanja

Pogoji nakupa opredeljujejo proces naročanja, plačila, dostave, zavrnitve in reklamacije blaga, ki je na voljo v naši spletni trgovini. Dobavitelj (prodajalec) je Polleo Adria d.o.o. Kupec blaga je obiskovalec spletne trgovine, ki izbere vsaj en izdelek, ga da v košarico in plača s kreditno kartico, preko e-banke, z nakazilom na banki (poštnem uradu ipd.) ali pošlje naročilo in plača proizvod po povzetju (gotovina ali kartica).

Preko spletne trgovine  www.polleosport.si  je kupcu omogočen nakup vseh izdelkov, ki se nahajajo na spletni strani prodajalca.

Cene vključujejo DDV.

Valuta je Euro (EUR).

Polleo Adria d.o.o, Samoborska cesta 134, 10000 Zagreb, OIB 12791380945 je lastnik spletne strani www.polleosport.si .

Naročanje

Naročanje blaga je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Blago se naročuje preko elektronskega obrazca ali preko telefona na telefonsko številko 068 671 428. Če prodajalec ne more dostaviti vseh naročenih predmetov  bodo dostavljeni  tisti, ki so na voljo, stranka pa bo obveščena o dobavi. Stranka lahko sprejme ali pa prekliče izročitev blaga. Če kupec nima e-poštnega naslova, ga obvestimo po telefonu.

Sklepna pogodba

Vsa naročila, ki jih oddate, bodo obravnavana kot ponudba za nakup blaga ali storitve pri nas in imamo pravico, da takšne ponudbe kadar koli zavrnemo. Strinjate se, da nobena samodejna potrditev vašega naročila, ki jo boste morda prejeli od nas, ne bo naš sprejem vaše ponudbe za nakup blaga ali storitve, oglaševanih na spletnem mestu. Pogodba bo sklenjena, ko bomo blago odpremili in poslali e-pošto s potrditvijo pošiljke. Pogodba bo veljala samo za tiste izdelke ali storitve, katerih pošiljke smo potrdili. Ne bomo dolžni dostaviti nobenega drugega blaga ali storitve, ki so bili del vašega naročila, dokler ni potrjena v ločeni potrditvi pošiljanja.

Razstava blaga v spletni trgovini ni pravno zavezujoča ponudba, temveč le ne zavezujoč spletni katalog. S pritiskom na gumb "Naroči" pošljete zavezujoče naročilo za blago v košarici. Potrditev naročila se izda takoj po odposlanem naročilu in ne pomeni sprejema pogodbe.

Trgovina pošlje potrdilo o sprejemu ali zavrnitvi kupčeve ponudbe, ki je bila predložena v elektronski obliki (»Potrditev izvedbe in dostave naročila«) na elektronski naslov, ki ga je navedel kupec. Po prejemu zgoraj omenjene potrditve med stranko in Polleo sport-a. je sklenjena pogodba o nakupu in prodaji izdelkov, ki jih je naročil kupec

Plačilo

Preko bančne transakcije  (internetno bančništvo/pošta/banka)

Vse cene so izražene v evropski nacionalni valuti (EUR), z DDV-jem.

Po povzetju

Pri prevzemanju pošiljke, pri dostavljalcu - dostavna služba GLS.

S kreditno kartico

cards logos

  • Maestro: enkratno
  • Visa: enkratno
  • MasterCard: enkratno
  • Diners: enkratno ali na 2 do 24 obrokov
  • Revolut: enkratno

 

Naročene izdelke s stroški dostave (če obstaja), kupec plača s kreditno kartico, z gotovino ob dostavi ali z virmanskim plačilom na internetni strani prodajalca preko WS payment Gateway z American Express, Diners, Visa ali Maestro in MasterCard karticami. V primeru, da naročite blago in ga zavrnete, ima prodajalec pravico, da zahteva odškodnino od kupca za nastale poštne in manipulativne stroške.

V primeru nepravilno označene cene izdelka, vam izdelka nismo dolžni dostaviti po navedeni, napačni ceni, v kolikor smo vas o tem obvestili, preden smo poslali omenjeni izdelek. V takšnih okoliščinah si pridržujemo pravico do preklica vašega naročila. V primeru, da bo vaše naročilo preklicano, vam bomo povrnili celoten plačani znesek, vključno z morebitnimi stroški in dodatno darilo za opravičilo.

Leanpay - nakup na obroke

Želite opraviti večji nakup na obroke, ne da bi zapustili udobje svojega doma? Nakup do 1000 € lahko v naši spletni trgovini opravite hitro in enostavno, brez obiska poslovalnice. Leanpay je inovativen način obročnega nakupovanja, ki ne zahteva obiska banke in papirne dokumentacije.

Leanpay na obroke vam omogoča razdelitev zneska nakupa na kar do 48 obrokov, nakup pa je odobren v samo nekaj klikih. Na voljo je za vse izdelke v cenovnem razredu med 100 in 5000 evrov.

Prednosti:

  • do 48 obrokov, od 100 € do 5.000 €

  • brez odvečne papirologije

  • takojšnja odobritev

 

Osnovni pogoji za uporabo Leanpay storitev:

  • državljanstvo Republike Slovenije

  • stalno bivališče v Republiki Sloveniji

  • starost ob odobritvi od 18 do 73 let

  • verodostojnost posredovanih podatkov

  • redni mesečni priliv (vse oblike zaposlitve razen študentskega dela)

  • pozitivna kreditna ocena oziroma ugotovljena kreditna sposobnost

  • pametni telefon, ki ga uporabljate samo vi

  • vaša davčna številka in vaša osebna izkaznica ali potni list (izdana v Republiki Sloveniji)

  • vaša bančna kartica s številko osebnega bančnega računa (TRR)

  • vpis v bazo SISBON (V kolikor nimate veljavne kreditne kartice in še nikoli niste imeli leasinga ali kredita, je potreben vpis v SISBON bazo. Vpis uredite sami na vaši osebni banki.)

 

Kakšen je postopek?

Za nakup na obroke v spletni košarici izberite način pačila Leanpay in sledite korakom za oddajo naročila. Po potrditvi naročila na naši spletni strani boste preusmerjeni na Leanpay portal, kjer boste zaključili postopek pridobitve hitrega spletnega kredita, nato pa prejeli potrditev na navedeni elektronski naslov. Hitro in enostavno!

LeanPay - Preveri svoj limit

Splošni pogoji Leanpay

Paypal

Vse cene so izražene v evropski nacionalni valuti (EUR), z DDV-jem.

Google Pay™ in Apple Pay™

Google Pay™ / Google Wallet

Google Pay omogoča hitro, enostavno in varno plačevanje med spletnimi nakupi. Ključna prednost je, da vam ni več treba ponovno odpirati računov ali vnašati veliko podatkov na spletnih straneh in v aplikacijah spletnih trgovcev.

Za uporabo storitve Google Pay™ morate imeti nameščen brskalnik Google Chrome na podprti napravi in kartico, ki je shranjena v vašem Google Walletu.

  • Hitro in enostavno plačevanje

  • Varno plačevanje - transakcije se izvajajo hitro in varno

  • Brez provizij

 

Za uporabo storitve Google Pay potrebujete:

  • Android mobilno napravo s sistemom Android 5.0+ ali novejšim

  • Sklenjeno in aktivirano posamezno kartico, za katero vaša banka podpira to storitev

  • Preverite, ali uporabljate Google Chrome na napravi, ki podpira Google Pay

  • Preverite, ali je kartica shranjena v vašem Google Walletu

  • Preverite, ali je v nastavitvah Google Chromea omogočena možnost, da strani preverijo, ali imate shranjene načine plačevanja

  • Preverite, da niste v anonimnem načinu

 

Apple Pay™

Apple Pay omogoča varno in enostavno plačevanje med spletnimi nakupi in je na voljo za različne kompatibilne naprave (iPhone, Apple Watch, iPad, Mac ...). Ključna prednost je, da vam ni več treba odpirati računov ali vnašati velike količine podatkov na spletnih straneh in v aplikacijah spletnih trgovcev.

Apple Pay™ lahko uporabljate prek naprav iPhone ali Apple Watch, prav tako pa za spletno plačevanje v brskalniku Safari ali znotraj aplikacij, kjer vidite možnost plačila z Apple Pay. Izvedite več.

  • Hitro plačevanje s svojimi Apple napravami

  • Varno plačevanje - vaši kartični podatki so zaščiteni

  • Brez provizij

 

Za uporabo storitve Apple Pay potrebujete:

  • iPhone, iPad, Mac, Apple Watch ... s sistemom iOS verzije 8.1 ali novejšo

  • Sklenjeno in aktivirano posamezno kartico, za katero vaša banka podpira to storitev

 

Plačila s kriptovalutami - PayCek

PayCek - Pay with crypto

Možnost plačila s kriptovalutami v spletni trgovini Polleo Sport:

Plačilo v kriptovalutah je omogočeno v sodelovanju s podjetjem Electrocoin preko njihove platforme PayCek, plačilne storitve za obdelavo plačil v kriptovalutah.

PayCek omogoča enostavno, varno in hitro plačilo s kriptovalutami.

V naši spletni trgovini je možno plačevanje z več različnimi kriptovalutami - Bitcoin (BTC), Ethereum (ETH), Stellar (XLM), Ripple (XRP), Tether (USDT), USDC, Bitcoin Cash (BCH), DAI, Binance USD BUSD), Solana (SOL) in EOS.

Kakšen je postopek plačila preko PayCek-a v spletni trgovini Polleo Sport?

Postopek plačila s kriptovalutami je preprost in zelo podoben plačilu s karticami.

  • Na blagajni spletne trgovine Polleo Sport pridete do točke, kjer morate izbrati "Način plačila"
  • Poleg trenutnih načinov plačila (- po povzetju, preko spletne banke, kreditna kartica, PayPal ipd.), je dodana nova možnost "PayCek - Plačilo s kriptovaluto"
  • Tukaj izberete plačilo s kriptovaluto kot način plačila
  • Po kliku "Preveri naročilo" in ko kliknete "Potrdi naročilo" se odpre novo polje PayCek, v katerem izberete kriptovaluto, s katero želite plačati naročilo
  • Ko izberete valuto in pritisnete tipko “Potrdi”, se prikaže QR koda pri kateri imate 15 minut časa da zaključite transakcijo
  • QR kodo skenirate z vašo digitalno denarnico na mobilnem telefonu
  • Če ste plačilo izvedli, se bo prikazala zelena kljukica, ki označuje, da je bilo plačilo uspešno izvršeno.
  • Sistem vas bo nato samodejno vrnil v spletno trgovino ali pa se lahko vrnete sam s klikom na "Nazaj v trgovino".

 

Opombe:

V primeru preklica ali vračila kupnine se kupcu vrne kupnina v valuti euro na njegov račun.

Polleo Sport dovoljuje plačila v kriptovalutah, prejema pa sredstva na bančni račun v evrih. Če se kupec v vsakem primeru odloči za vračilo sredstev, bo enako storjeno neposredno z našega TRR na TRR kupca v EUR.

Najnižji znesek transakcije je 0,01 EUR, najvišji transakcijski znesek pa je meja, ki jo predpisujejo veljavni zakonski predpisi ob obdelavi transakcije.

Hitrost obdelave transakcije je odvisna od hitrosti obdelave protokola blockchain izbrane valute. V praksi plačila v Bitcoin, Ether, Dai, USDC, USDT in Bitcoin Cash trajajo vsaj nekaj minut, lahko pa tudi do 10 minut, kar vpliva na izkušnjo plačila. Hkrati bodo plačila v valutah Stellar, XRP (Ripple) in EOS obdelana v 30 sekundah.

Plačilo za nakupe težkih izdelkov, katerih teža presega 31 kg, je potrebno izvesti vnaprej preko elektronskih plačilnih metod, ki so na voljo na našem spletnem mestu. Ne omogočamo plačila z gotovino ob prevzemu takšnih izdelkov.

Vračila in reklamacije

Ti pogoji kot tudi prodajni pogoji posameznika, dodani kot informacije o nekaterih proizvodih predstavljajo ponudbo Polleo Adria za sklepanje dogovora uporabnika kot kupca z svojo registracijo,   s zaključevanjem naročila ali na kakšen drugačen  način , določen v tem dogovoru med uporabnikom in  Polleo Adria (Polleo Sport), in z pogojiprodaje, določenih v teh pogojih.

Predmet in komercialni namen sporazuma je nakup izbranih izdelkov ali storitev preko Polleo Sport spletne trgovine v zameno za plačilo – cene za ta izdelek ali storitev. Pogodba je sklenjena z dogocori na daljavo (pogodbe, sklenjene na daljavo), s pomočjo:  tiskanih sporočil  z naročilnico, telefona s človeškim posredovanjem  ali brez njega, ter interneta.

Sporazum začne veljati in je zavezujoč od trenutka, ko stranka sprejme ponudbo Polleo Adria na enega izmed naslednjih načinov:

· Izbira in izpolnjevanju plačilnih nalogov kot registriranega uporabnika Polleo Sport,

· Izbira in izpolnjevanju plačilnih nalogov kot uporabnik gost Polleo Sports,

· Izbira plačila in dokončanje naročila preko telefonske linije.

a) V postopku registracije ali ustvarjanja uporabniškega računa, mora uporabnik izbrati ime ali naziv, pod katerim bo izvajal storitev in izbral varnostno geslo ter predložil veljaven e-poštni naslov. Vsi podatki, ki so potrebni za registracijo ali ustvarjanje računa morajo biti resnični, pri čemer je prepovedano uporabljati podatke drugih ljudi.

b) Registracija ali uporabniški račun se lahko kreira samo za eno osebo in  ni dovoljeno razkriti informacije o registraciji ali računu, tretjim osebam. Uporabnik je dolžan hraniti podatke o njihovih varnostnih  geslih in računih. Ta se ne sme uporabljati za registracijo ali račun nekoga drugega.

c) Za kršitev določb pogojev iz tega poglavja, si Polleo Adria pridržuje pravico, da po svoji presoji, prekine registracijo ali uporabniški račun brez kakršne koli obveze do katerih koli stroškov ali škode.

d) Z registracijo (ki vključuje plačilne storitve), se šteje, da je bil sporazum sklenjen med Polleo Adria in uporabnikom kot kupcem.

e) Sporazum začne veljati, ko je bila zaključena registracija uporabnikov, ali od dneva, ko uporabnik sprejme sklenitev takšnega sporazuma.

f) Ob sklenitvi sporazuma, uporabnik sprejme: potrditev sklenjene pogodbe ali predpogodbene informacije iz člena 57  ostavka . zakona o varstvu  in zaščiti potrošnikov (Uradni list RS, št 41/2014), ti pogoji in informacije o pravicah uporabnikov za enostransko prekinitev pogodbe z obrazcem za enostranske odpovedi tega sporazuma v skladu s členom 61 odst. 1 in 2 Zakona o varstvu potrošnikov.

g) Uporabnik lahko enostransko odpove pogodbo, v 14 (štirinajstih) dneh brez navedbe razloga. Uporabnik nima pravice, da enostransko prekine pogodbo:

- Če je storitev v celoti zapolnjena, in je izpolnitev začela z izrecnim predhodnim soglasjem in s potrditvijo, da je seznanjen z dejstvom, da bodo izgubili pravico, da enostransko prekine pogodbo, če je njegova usluga v celoti zapolnjeno,

- Če je predmet sporazuma zapečateno blago, ki iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, niso primerni za vrnitev, če je bilo po dostavi odprto,

- Če je predmet pogodbe, blago, ki je zaradi svoje narave po dobavi, neločljivo pomešano z drugim,

- Če je predmet pogodbe o dobavi, zapečaten na zvočnih  ali video posnetkih ali računalniških programov, ki so bili po dostavi odpečateni in

- Če je predmet pogodbe dostave časopis, revija ali periodični tisk, z izjemo pogodb o naročnini za take publikacije.

Da se omogoči uporabniku, da uveljava pravico, da enostransko odpove pogodbo, mora o tem obvestiti Polleo Adria o svoji odločitvi, da enostransko prekine pogodbo pred iztekom roka in nedvoumno izjavo po pošti (na Polleo Adria d.o.o., Samoborska cesta 134, Zagreb), po faksu na 01/3692 484 ali na e-mail, da shop@polleosport.si, v katerem navede svoje  ime, naslov, telefon, faks ali e-poštni naslov, in se lahko uporablja pri navedenem pisnem obrazcu, za enostranske odpovedi tega sporazuma.

Obrazec enostranske odpovedi tega sporazuma se tukaj in ga lahko elektronsko izpolnite in pošljete, v tem primeru Polleo Adria nemudoma predloži obvestilo o prejemu enostranske prekinitve pogodbe po e-pošti.

Rok za enostransko prekinitev pogodbe, je 14 (štirinajst) dni od dneva, ko je uporabnik ali tretja stranka, ki jo je uporabnik določil, ki ni prevoznik, za blago ki je predmet tega sporazuma, predana v posesti, ali v primeru storitve, od sklepanja pogodbe

Če uporabnik enostransko odpove pogodbo, bo njegov denar ki je bil sprejet od njega, povrnjen , vključno s stroški dobave, brez odlaševanja, najkasneje štirinajst (14) dni od dneva ko je Polleo Adria ali Polleo Sport sprejel odločitev uporabnika, da enostransko odpove pogodbo, če je uporabnik izbral drugačen način dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki je na voljo. Sredstva bodo povrnejna na bančni račun, ki nam ga uporabnik sporoči na naš elektronski naslov. Če se uporabnik strinja se drugače povrne plačani znesek, in ne nosi nobenih stroškov v zvezi z vračilom. Povračilo denarja  Polleo Adria lahko izvede šele, ko je bilo blago vrnjeno, ali po tem, ko je predložen dokaz, da je blago poslano nazaj.

Uporabnik je dolžan, da bo dostavil blago ali ga poslal na naslov Polleo Adria (Polleo Sport), Samoborska 134, 10000 Zagreb,Hrvaška, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v štirinajstih (14) dneh od datuma ko je Polleo Adria ali Polleo Sport, naslovil svojo odločitev, da enostransko prekine sporazum. Neposreden strošek vračila blaga krije uporabnik. Uporabnike prosimo, da predhodno prenehanje sporazuma javijo telefonsko ali se javi na shop@polleosport.si, da mu bi bil pojasnjen postopek vračanja.

Uporabnik je odgovoren za morebitno zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, razen, da če je bilo potrebno za značilnosti in funkcionalnosti blaga.

Če uporabnik zahteva izvedbo storitve ko je že začel rok za enostransko odpoved pogodbe, mora kupec plačati Polleo Adria znek, ki je sorazmeren s tem, kar je podprto od takrat ko je uporabnik obvestil Polleo Adria o enostransko prekinitvijo.

h) V primeru materialnih pomanjkljivosti  prodajalec je odgovoren za vse materialne napake stvari, ki jih prodaja na svoji spletni strani v skladu z veljavnimi predpisi, zlasti z zakoni o obligacijskih razmerjih Republike Slovenije.

V primeru očitne poškodbe izdelkov v pošiljki (npr. Poškodba embalaže), kupcu ni potrebno, da prevzame izdelek, tako ga lahko zavrne , in ne krije stroškov dostave takih proizvodov. Smatra se, da so proizvodi, ki so jih stranke sprejele, bili brez vidnih poškodb.

Če ima izdelek skrito pomanjkljivost (Npr izdelek je pokvarjen, popraskan izdelek, ki je nastal zaradi transporta ali nepravilnega shranjevanja) ki jo kupec najde po odprtju izdelka brez uporabe, namestitvi ali z vstavljanjem izdelka da bi začel delovati, kot je določena s strani pooblaščenega servisa - kupec ima pravico, da enostransko prekine pogodbo in dobi nadomestilo za  zamenjavo izdelka, odpravo pomanjkanja ali znižanje cen.

i) Proizvodi, za katere zagotavljamo jamstva v skladu z zakonom in jamstva, ki jih določi proizvajalec, imajo garancijski list. Pravica do uporabe garancije je mogoča skupaj z računom. Kupec mora hraniti garancijsko kartico in račun. Datum izdaje izstavitvi računa je začetek aktiviranja jamstev. Z opisom proizvodov se nahaja podatek o trajanju garancije za določen proizvod.

V primeru izdaje garancijskega lista, ki zagotavlja delovanje proizvodov v določenem roku, lahko kupec, če izdelek ne deluje pravilni, da izdelek v razumnem roku popravi ali, da ga zamenja za drug takšen proizvod. Če se v času Garancijske dobe ista napaka na izdelku pojavi ponovno, se dostavi pooblaščenemu servisnemu centru, navedenemu v garanciji.

Pravica do uporabe garancije se realizira samo na ta način. Kupec mora hraniti garancijsko kartico in račun. Napaka izdelka zaradi nepravilne uporabe in / ali nezmožnosti za uskladitev z navodili ni v skladu z  garancijo. Servis in prodaja nadomestnih delov za kupljen izdelek se zagotavljajo pri  pooblaščenem servisnem centru, navedenem v garanciji.

V kolikor blago kupite v Polleo Sport poslovalnicah, po pravilih EU niste upravičeni do vračila blaga (za vračilo gotovine ), razen če je izdelek poškodovan. Če je pa izdelek tehnično brezhiben in izpolnjuje vse zgoraj navedene pogoje vračila, vam lahko odobrimo zamenjavo za drug izdelek enake ali večje vrednosti. Zamenjava nogavic in spodnjega perila zaradi higienskih razlogov ni mogoča. Menjava kopalk je možna izključno z original etiketo, notranjo etiketo in zaščitno folijo.

Zaščita kupca

Plačilne kartice (MasterCard, Maestro, Visa, Diners, American Express)

Obveščamo vas, da je z novim načinom izvajanja spletnih plačil, skrb o varnosti podatkov o vaši plačilni kartici popolnoma odveč. Nov sistem spletnega plačevanja omogoča, da se podatki o plačilni kartici vnašajo izključno na varnih straneh banke. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. V primeru izbire plačila s plačilnimi karticami boste zato preusmerjen na varne spletne strani, ki jih upravlja sistem WSpay™ s katerim imamo sklenjeno pogodbo.

3D Secure zaščita za vse trgovce in kupce

  • Sistem WSpay™ uporablja najvišje standarde varovanja podatkov in zasebnosti
  • Vsi trgovci, ki uporabljajo WSpay™, so vključeni v 3D secure zaščito, ki uporabnikom trgovine zagotavlja, da je nakup varen
  • Številke kreditnih kartic strank niso shranjene v sistemu, sama registracija pa je zaščitena s šifriranjem podatkov SSL

Certificiranje po standardih PCI DSS

  • WSpay™ sistem nenehno deluje na povečanju varnost in to tudi potrjuje z delovanjem po najvišjih standardih, ki jih predpisuje ponudnik kartice.
  • PCI Data Security Standard (PCI DSS) je standard, ki opredeljuje varnostne ukrepe za obdelavo, shranjevanje in prenos (komunikacijo) podatkov kartice.

Imetnikom plačilnih kartic nudimo trenutno najvarnejše spletno poslovanje, neodvisno od vrste kartice – bodisi kreditne ali debetne. Plačujete lahko z naslednjimi plačilnimi karticami:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa
  • Dinners
  • Revolut

 

Potrdilo naročila

Obvestilo o potrdilu naročila bo kupec prejel po e-mail naslovu, takoj po izvedenem nakupu, kateri vsebuje vse z zakonom podpisane detajle. 

Dostava

Pogoji dostave

Dostava blaga se opravi z ekspresno dostavo v roku 3 delovnih dni. V kolikor so izdelki takoj na voljo za dobavo, bo  dostava mogoča že v roku 48 ur po prejemu naročila. Uporabnik bo o načinu dostave obveščen ob naročanju blaga (elektronsko ali po telefonu, odvisno od nakupa katerega stranka izbere). Če blago ni na voljo, bo prodajalec obvestil kupca (pisno ali po telefonu) o možnosti dostave. Kupec lahko nato sprejme nov datum dostave ali prekliče naročilo. Če se kupec odloči za preklic naročila, bo prodajalec vrnil denar najkasneje v 30 dneh od trenutka, ko je prišlo do zamude, plus zamudne obresti. Kupec je dolžan pri sprejemu blaga, preveri, za morebitno škodo in takoj reklamirati pri dostavljavcu, ki mu je dostavo zagotovil, ali zavrnejo sprejeti paket na katerem so vidne poškodbe.

Ostali pogoji dostave

Proizvodi se pakirajo tako, da se v običajni manipulacija v prometu ne morejo poškodovati.Kupec je dolžan  izdelek  preveri, pri prevzetju, za kakršno koli škodo ter zahtevati  pri dostavljavcu, ki je zagotovil blago da zavrne sprejeti paket, na katerem so vidne poškodbe. Proizvodi so zavarovani pred izgubo pri dostavi.

Strošek poštnine

Poštnina za naročila manjša od 39,99 EUR znaša 3,99 EUR, za naročila nad 39,99 EUR pa je poštnina brezplačna. Pri naročilu nad 39,99 EUR lahko kupec izbere eno izmed ponujenih daril kot nadomestilo za brezplačno dostavo.
Pri naročilih nad 39,99 EUR je možna realizacija samo ene od ponujenih možnosti; brezplačna dostava ali darilo. Izbrati obe možnosti in ju uresničiti ni mogoče.

Dostava težkih izdelkov

Dostava težkih izdelkov katerih teža presega 31 kg bo izvedena v skladu z dogovorjenim časovnim okvirjem. Prosimo, upoštevajte, da se lahko dostava teh izdelkov zaradi njihove teže in obsega obravnava nekoliko drugače v primerjavi z manjšimi izdelki. Za več informacij o dostavi teh izdelkov se obrnite na našo službo za pomoč strankam.

Prevzemanje v poslovalnici

Dostava v poslovalnico je za vsa naročila popolnoma brezplačna. Za naročila nad 39,99 EUR s prevzemom v poslovalnici kupec samodejno prejme brezplačno dostavo, medtem ko možnost menjave dostave za darilo ni možna kot pri dostavi na naslov.

Pogoji prevzemanja v poslovalnicah poglejte tukaj

Dostava na paketomat - GLS Slovenija:*

Poštnina za naročila, katerih znesek je manjši od 39,99 €, znaša 3,99 €, medtem ko je poštnina za naročila nad 39,99 € brezplačna. Pri naročilih v vrednosti več kot 39,99 € lahko kupec namesto brezplačne dostave izbere enega izmed ponujenih daril.

Za naročila nad 39,99 € je mogoče izkoristiti le eno od ponujenih možnosti; brezplačno dostavo ali darilo. Izbira obeh možnosti in njihova uveljavitev ni možna.

*Paketomati ne morejo sprejeti pošiljk, težjih od 20 kg (odvisno od dostavne službe) ali naročil, ki se pošiljajo v več delih. Možnost dostave na paketomat bo prikazana le, če vsebina košarice izpolnjuje potrebne pogoje.

Prednostno naročilo

  • Zagotavljamo prednostno obdelavo naročila in odpremo še isti ali najkasneje naslednji delovni dan po prejemu naročila

  • Če ste izbrali prevzem v poslovalnici, vam zagotavljamo, da bo naročilo pripravljeno za prevzem še isti ali prvi naslednji delovni dan.

  • Možnost izbire prednostne obdelave naročila velja samo za artikle, ki so na zalogi

  • Naročilo z oznako "prednostno" je obdelano v našem skladišču v naslednjih 1-2 urah, pred "običajnimi" naročili

  • Možno je tudi plačilo na račun (po ponudbi/predračunu), ki ga prejmete na svoj elektronski naslov po zaključku naročila. Po prejemu plačila gre naročilo v nadaljnjo obdelavo po prioriteti. Pri tem načinu plačila pa se lahko proces obdelave in dostave podaljša za 1-2 delovna dneva, odvisno na to, ko prejmemo plačilo na naš račun.

  • Po oddaji naročila, sprememba načina plačila in dostave ni več možna.

  • V primeru izbire prednostne obdelave naročila se strošek dostave poveča za 3,99 €

  • Prednostno naročilo ne zagotavlja dostave na želeni datum/dan. Naročilo bomo prednostno obdelali in v najkrajšem možnem času dostavili z izbrano dostavno službo

 

Zagotavljanje zasebnosti

Zagotavljamo varnost in zaupnost vseh podatkov o stranki. Informacije morajo biti popolne in verodostojne. Zavezani smo k varovanju zasebnosti in zaupnosti osebnih podatkov vseh naših strank, v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Uradni list RS, št. 103/2003 in 118/2006. Zbiramo le, potrebne osnovne informacije o strankah / uporabnikih  in obveščamo svoje stranke o tem, kako jih uporabimo. Redno  našim strankam ponujajo izbiro o zbiranju podatkov, vključno z odločitvijo če želijo da  bi bilo njihovo ime črtano s seznama, ki se uporablja za marketinške akcije. Spletna stran Polleo Sport jamči, da osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine nikoli ne bo dajala na voljo za uporabo tretji osebi, brez predhodnega izrecnega soglasja uporabnika. S tem je oproščen dostop pooblaščenih služb izvršilnih državnih organov Republike Slovenije, za namene preiskovalnih ukrepov, v skladu z veljavnimi sklepi sodišča.

Vračilo

Vračilo bo izvedeno z istim plačilnim sredstvom, ki ste ga uporabili za prvotno plačilo, razen če se izrecno ne dogovorimo drugače. Ne bomo vam zaračunali nobenih provizij za vračilo. Izvršitev vračila lahko odložimo, dokler blago ne prejmemo nazaj ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago vrnili, odvisno kar nastopi prej.

Izjava o preverljivosti

Izjava o preverljivosti je sestavni del pogojev nakupa.

Spremembe

Polleo Sport web si pridržuje pravico za zameno teh pogojev in se obvezuje obvestiti vse registrirane uporabnike preko e-naslova katerega so vpisali med samo registracijo. V kolikor se ne strinjate z pravili uporabe in jih ne želite sprejeti, vas prosimo da se obrnete na naše kontakte z svojimi pojasnili in v tem času ne uporabljate storitev spletne trgovine. s

Vprašanja in predlogi

Če imate kakršnakoli vprašanja, nam jih pošljie na:
e-mail naslov: shop@polleosport.si
Info telefon: 064 671 428

Elektronska komunikacija

Z obiskom strani www.polleosport.si internetne trgovine komunicirate preko elektronskih poti. S tem se strinjate da so vsi sporazumi,strinjanja in obvestila, ter vsa ostala vsebina, ki vam je bila dostavljena preko elektronskih potih, v skladu zadovoljevanja pravnih okvirov, isto kot da so ustvarjeni v pisni obliki. 

Način vložitev pritožb potrošnikov

Skladno z Zakonom o varstvu  uporabnika obveščamo uporabnike da lahko pritožbe o kvaliteti naših storitev vložijo v pisni obliki na naslov:  POLLEO ADRIA D.O.O. Samoborska cesta 134, 10000 Zagreb, Hrvaška ali na e-mail naslov: shop@polleosport.si

Odgovor na Vašo pritožbo bomo dali v pisni obliki, najkasneje v 15-ih dneh od sprejetja pritožbe.

Za reševanje težav neposredno z nami lahko uporabite tudi platformo SRS na naslednji povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Evropsko platformo za spletno reševanje sporov (SRS) je vzpostavila Evropska komisija, da bi s pomočjo kakovostnih orodij za reševanje sporov zagotovila varnejše in pravičnejše spletno nakupovanje.

Če živite v EU, na Norveškem, na Islandiji ali v Lihtenštajnu, jo lahko uporabite za iskanje najboljše rešitve za svojo potrošniško težavo, razpravo o rešitvi svoje težave neposredno s trgovcem ali za dogovarjanje o izbiri organa za reševanje sporov, ki bo obravnaval vaš primer.

Platforma SRS ni povezana z nobenim trgovcem. Platforma SRS je na voljo v vseh jezikih EU ter v islandščini in norveščini.

NEWSLETTER

Prijavi se na naš newsletter in ne zamudi novosti, akcij in najboljših ponudb v Sloveniji!

Leo Club - Loyalty kartica

Vse pravice pridržane © Polleo Sport 2008 - 2024
Polleo sport d.o.o. | Miklošičeva cesta 16, 1000 Ljubljana, Slovenia | EMŠO: 8126232000 | DDV SI78586011 | MBS: 8126232000 | Trgovsko sodišče v Ljubljani, Slovenia