VRAČILO: izdelek imaš pravico vrniti v 14 dneh od prevzema paketa. V primeru, da ti izdelek ne odgovarja nam to sporoči po elektronski pošti. Poleg svojih podatkov in podatkov o izdelku nam posreduj tudi številko bančnega računa in BIC banke, pri kateri imaš odprt račun, za vračilo denarnih sredstev. Izdelek nam nato pošlji na naš naslov* v Zagreb ali v Ljubljano.
MENJAVA: v roku 14 dni nas lahko po elektronski pošti obvestiš o neustreznosti izdelka, ki ga želiš zamenjati za drug model/velikost/izdelek. Izdelek pošlješ na naš naslov* v Ljubljano ali v Zagreb.
*Pošiljanje v Zagreb je hitrejše, vendar cenovno nekoliko manj ugodno. Iz Ljubljane se paket nato še vrača v Zagreb, saj je tukaj naše skladišče in iz tega razloga traja nekoliko dlje. Pošiljanje v Ljubljano se morda zavleče, vendar je cenovno ugodneje. Odločitev je tvoja.
Če je pa izdelek tehnično brezhiben in izpolnjuje vse zgoraj navedene pogoje vračila, vam lahko odobrimo zamenjavo za drug izdelek enake ali večje vrednosti.
Če blago kupite v Polleo Sport poslovalnicah, po pravilih EU niste upravičeni do vračila blaga (za vračilo gotovine ), razen če je izdelek poškodovan.
Vračilo, zamenjavo ali pritožbo lahko izvedete v posloivalnicah Polleo Sporta v 14 dneh, razen pri napravah DOA *, za kar je rok 7 dni.
* Napravo DOA (Dead On Arrival) je treba v poslovalnico vrniti v 7 dneh od datuma nakupa izdelka. Poškodovano napravo prodajalec prevzame v originalni embalaži, brez poškodb z vso pripadajočo opremo, ki je bila vključena ob nakupu. Kupec je ob vračilu izdelka dolžan priložiti dokazilo o nakupu (račun).
Polleo Adria d.o.o Samoborska 134 10000 Zagreb Hrvaška | Polleo Sport Megastore BTC Šmartinska cesta 152, Hala 3 1000 Ljubljana Slovenija |
Takoj, ko bo izdelek v našem skladišču v Zagrebu, bomo odposlali želenega oziroma povrnili sredstva na tvoj račun.
- NADOMESTILO: v primeru, da si prejel/-a poškodovan izdelek, nam to prav tako sporoči v roku 14 dni od prejema paketa na naš elektronski naslov. Stroškov z dostavo v tem primeru nimaš, saj bomo za prevzem in pošiljanje novega izdelka poskrbeli mi.
- Kateri izdelki so izključeni iz politike nadomestila?
- Iz politike nadomestila je iz higienski razlogov, izključeno spodnje perilo.